Producenci Lush wchodzi w kolejną współpracę licencyjną — tym razem z Beetlejuice Marka Lush połączyła siły z Warner Bros. Discovery Global Consumer Products, by stworzyć limitowaną kolekcję kosmetyków inspirowanych kultowym filmem „Beetlejuice”. Kolekcja składa się z sześciu ręcznie robionych produktów, które zadowolą fanów zarówno filmu, jak i tych, którzy cenią sobie unikalne i oryginalne produkty do pielęgnacji ciała i włosów.
E-commerce Amazon uruchamia w Polsce program Climate Pledge Friendly Amazon wprowadza do Polski program Climate Pledge Friendly, który ma na celu wspieranie zrównoważonych wyborów konsumentów. Program obejmuje ponad 65 tysięcy produktów z certyfikatami potwierdzającymi ich przyjazność dla środowiska, a jego uruchomienie towarzyszy obchodom 10-lecia działalności Amazon w Polsce.
Handel Właściciel Pyszne.pl nawiązuje współpracę z Lovehoney Group by rozwozić produkty sexual wellness Just Eat Takeaway.com NV, właściciel Pyszne.pl, rozszerza swoją ofertę o produkty wellness, nawiązując współpracę z Lovehoney Group. Dzięki temu partnerstwu firma dostarczy na terenie Wielkiej Brytanii, Austrii i Danii m.in. zabawki i akcesoria erotyczne. Jest to kolejny krok Just Eat w kierunku dywersyfikacji swojej działalności poza dostawy żywności.
Surowce Parabeny w kosmetykach a ryzyko nadciśnienia u kobiet w ciąży – wyniki badań naukowców z Bostonu sugerują korelację Naukowcy z Northeastern University w Bostonie przeprowadzili badanie na ponad tysiącu kobiet w ciąży mieszkających w północnej części Portoryko, które wskazuje na związek pomiędzy ekspozycją na substancje chemiczne obecne w kosmetykach a ryzykiem nadciśnienia w trakcie ciąży. Wyniki opublikowano w czasopiśmie „Environmental Health Perspectives”.
E-commerce Rekordowe obroty Notino. Znów ponad miliard euro Notino, największy w Europie sklep internetowy z kosmetykami i produktami zdrowotnymi, przekroczył w minionym roku finansowym obrót 1,1 miliarda euro. W porównaniu do ubiegłego roku obrót firmy wzrósł o jedną trzecią. Największym rynkiem zagranicznym Notino jest Polska, która odpowiadała w danym okresie za 15 proc. całkowitego obrotu.
Producenci Trzęsienie ziemi w Miraculum. Prezes Sławomir Ziemski odwołany Rada nadzorcza Miraculum odwołała nagle, 24 września 2024 r., Sławomira Ziemskiego z funkcji prezesa zarządu spółki oraz Jarosława Zygmunta z funkcji członka zarządu. Do zarządu na trzy miesiące został powołany Marek Kamola, prywatny inwestor posiadający ok. 40 proc. akcji spółki oraz Radosław Celiński, w latach 2016-2024 członek zarządu PKP PLK SA.
Producenci Beiersdorf i Macro Biologics nawiązują partnerstwo, by opracować peptydy przeciwdrobnoustrojowe do zastosowania w pielęgnacji skóry 23.09.2024
Artykuł sponsorowany Włosy Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy – profesjonalna pielęgnacja włosów nie tylko dla włosomaniaczek
Drogerie Pierwsza drogeria DM w Warszawie otwarta. Druga już wkrótce. W 2025 r. sieć nie zwolni tempa 25.09.2024
E-commerce Cross-Border Commerce Europe: Internetowa branża beauty jest gotowa na wzrost, a moda, uroda i dobra luksusowe dominują w handlu elektronicznym 23.09.2024
Drogerie Otwarcie warszawskiej drogerii dm już za chwilę. Do stolicy przyjadą kluczowi menedżerowie sieci Drogerie Markt 19.09.2024
Rynek i trendy NATRUE ogłasza pierwszy w historii Tydzień Kosmetyków Naturalnych. Globalny event odbędzie się w listopadzie Międzynarodowe Stowarzyszenie Kosmetyków Naturalnych i Organicznych NATRUE zaprasza do wspólnego celebrowania wydarzenia, którego celem jest podkreślanie roli kosmetyków naturalnych w zrównoważonym rozwoju. 24.09.2024
Rynek i trendy Zmienne wyniki sprzedaży technologii beauty & wellness w 2024 roku: spadek przychodów, wzrost wolumenu W pierwszych czterech miesiącach 2024 roku branża technologii beauty & wellness, obejmująca urządzenia takie jak suszarki do włosów, prostownice, golarki czy masażery, odnotowała spadek przychodów o 11 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego. Jednocześnie wolumen sprzedaży tych produktów wzrósł, co wskazuje na rosnące zainteresowanie konsumentów przy jednoczesnym poszukiwaniu tańszych opcji. 23.09.2024
Rynek i trendy Mintel: Konsumenci tracą wiarę w ekologię i w możliwość ratowania planety Coraz większa liczba konsumentów traci wiarę w naszą zdolność do uratowania planety – pokazują nowe, międzynarodowe badania firmy Mintel. Jej sztandarowy raport Global Outlook on Sustainability ujawnia kryzys zaufania do ekologii, ponieważ liczba konsumentów, którzy mówią: „Jeśli zaczniemy działać teraz, nadal mamy czas, aby uratować planetę” spada na całym świecie. 18.09.2024
Handel Właściciel Pyszne.pl nawiązuje współpracę z Lovehoney Group by rozwozić produkty sexual wellness
Surowce Parabeny w kosmetykach a ryzyko nadciśnienia u kobiet w ciąży – wyniki badań naukowców z Bostonu sugerują korelację
Manicure Jak bezpiecznie robić hybrydę i żel? Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego przygotował bezpłatny e-book z poradami dla stylistek paznokci i dla osób noszących trwały manicure Czym różnią się żele od akryli? Jak działają lakiery hybrydowe? Czy hybrydy niszczą paznokcie? Jakie są przeciwwskazania do robienia manicure hybrydowego? Jak nakładać i usuwać światłoutwardzalne stylizacje? Jakie obowiązują zasady higieny i sterylizacji narzędzi używanych przy zabiegu manicure? Jakie atesty powinny mieć lampy do utwardzania i utrwalania lakierów? Te i wiele innych niezbędnych informacji znalazło się w ... 19.07.2024
Wywiady Anneli Loorits, Avon Polska: wejście do Rossmanna nie oznacza rezygnacji z konsultantek Avon wchodzi jeszcze głębiej w omnichannel: od października 2024 kosmetyki tej marki będą dostępne w sklepach sieci Rossmann na terenie całego kraju. Z Anneli Loorits, General Manager Avon Cosmetics Polska porozmawiały o tym Wiadomości Kosmetyczne. 10.09.2024
E-commerce Katarzyna Ciechanowska-Ciosk, Amazon.pl: Kategoria kosmetyczna jest drugą najszybciej rozwijającą się na Amazon – Kategoria beauty jest dla nas bardzo istotna i jest drugą najszybciej rozwijającą się globalnie na Amazon. Dlatego pomagamy polskim sprzedawcom wykorzystać potencjał do wzrostu eksportowego oferując nowoczesne zaplecze logistyczne i międzynarodowe doświadczenie. Przedsiębiorca, który sprzedaje na Amazon.pl może swoje produkty wystawiać jednocześnie nawet w dziewięciu europejskich krajach, w których działamy – mówi ... 01.07.2024
Wywiady Bogdan Wójcik, PerfumeCraft: czas odzyskać utracone przez Polskę pozycje na światowym rynku perfum — dzięki studiom z perfumiarstwa Akademia Górnośląska w Katowicach wprowadziła innowacyjny i jedyny w Polsce program studiów — Perfumiarstwo. Powstanie tego kierunku jest odpowiedzią na szybko rozwijającą się branżę perfum, napędzaną postępem technologicznym i ewoluującymi preferencjami konsumentów. Kierunek ten nadzoruje Bogdan Wójcik, znany twórca zapachów i analityk perfum, a także autor artykułów na Fragrantica i prowadzący blog PerfumeCraft. 17.06.2024
Prawo Policjanci zatrzymali pracowników spalarni za kradzież i wprowadzenie do obrotu wycofanych z rynku kosmetyków 25.09.2024
Eksport Reuters: Bernard Arnault i LVMH mogą zostać uwikłani w wojnę handlową między Unią Europejską a Chinami 23.09.2024
Eksport Polskie firmy budują eksport przez e-commerce. MŚP z kategorii Uroda w czołówce sprzedających za granicę przez Amazon 23.09.2024
Biznes Polski pracownik Avon na 15. miejscu wśród światowych liderów łańcucha dostaw — zobacz, kto jeszcze znalazł się w rankingu 19.09.2024
Ambra: specjalne oferty na targach oraz nagrody dla partnerów, którzy rozwijają z firmą biznes i wspierają niezależny rynek